yohiogirls

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Bästis Tagg :)

Av yohiogirls - 24 mars 2013 16:59

Här kommer en lite märklig tag :D 



1. Hur gammal är ni? 11 och 13 :)
2. Beskriv varandra med ett ord: Bäst
3. Har människor någon gång blandat ihop er? Nää
4. Vad brukar ni reta er på hos varandra? Inget, vi är små sockerkorn C:
5. Bråka ni någonsin? Nää, det är jag glad för.
6. Vad är det bästa med den andra? Hennes personlighet :)
7. Gissa vad den andra gillar mest Dator eller Tv: Dator C:
8. Favvo skämt? Gud, kommer inte på nu... XD
9. Favvo minne tillsammans? När vi blev bästisar för första gången på msp :3

 

Vi tycker lika dant så … men det vara allt för nu vi ses :)

 

XOXO// Saltlakris Marabo och Coolt namn okok

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yohiogirls - 15 september 2013 16:50

Hej, nu är jag tillbaka efter en lång tid men jag har inte haft tid och inte kommit ihåg bloggen       Ställ gärna lite frågor :)     Har inget att skriva om nu så nu blir det lite bilder :)                          ...

Av yohiogirls - 2 maj 2013 16:56

Hej :) Det var längesedan jag skrev jag vet. Har bara inte haft tid och inte orkat :(. Men nu tänkte jag svara på lite frågor vi fått.  ( jag svarar på alla frågor men det på vad som är favvo och det så skriver jag vad jag tycker. 1. Hur länge h...

Av yohiogirls - 4 april 2013 16:05


Hejsan svejsan :) NU var det länge sedan jag skrev . Just nu har jag inget att skriva om igentligen . Jag lyssnar som vanligt på YOHIO .    Det är på alla saker som jag har som har med YOHIO att göra <3    Jag lyssnar på Our Story just nu   ...

Av yohiogirls - 28 mars 2013 21:35


Möt YOHIO i ny dokumentärserie ”Ni kommer att få se mer än jag egentligen hade tänkt att visa”   Knappt en månad har gått sedan 17-åringen från Sundsvall vann tittarnas röster men föll på mållinjen i årets Melodifestival. Nu är YOHIO...

Av yohiogirls - 28 mars 2013 16:01

Hejsan svejsan . Jag skrev inget inlägg igår så jag tänkte skriva om det nu . Ja igår så var jag och en kompis som heter Ronja först hos tandläkarn där jag skulle vara och bleka tänderna men som sedan vissade sig att dom hade skrivit att dom skulle b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards